Darmowa wysyłka do każdego zamówienia od 500 zł!

Sklep WKMRegulamin sklepu

  • Sklep WKM – sklep internetowy działający pod adresem https://www.wkm-sklep.pl. Sklep internetowy pośredniczy w sprzedaży Produktów i umożliwia składanie Zamówień.

    Właściciel sklepu – Właścicielem sklepu internetowego WKM działającego pod adresem https://www.wkm-sklep.pl jest WKM Sp. z o.o. ul. Topolowa 7, 40-167 Katowice, Sąd Rejonowy w Bielsku-Białej, VIII Wydział Gospodarczy, KRS: 0000247814, NIP: 547-203-56-52, Regon: 240236343, Konto: BPH 21 1060 0076 0000 3200 0134 9985.

    Adres wysyłkowy – wszelką korespondencję, zwroty, wymiany i reklamacje towarów proszę kierować na adres: WKM Sp. z o.o., Topolowa 7, 40-167 Katowice.

    Przeglądarka internetowa – Oprogramowanie pozwalające na przeglądanie zawartości Sklepu WKM. Zalecamy korzystanie z przeglądarki Firefox, Google Chrome, Internet Explorer, Safari. Zalecana rozdzielczość monitora to 1024x768 lub więcej. Obsługa JavaScript jest niezbędna do dokonania Płatności za pośrednictwem tpay.com.

    Produkty – towary oferowane na stronach Sklepu WKM. Wszystkie nazwy Produktów i znaki towarowe są wyłączną własnością ich producentów i podlegają prawnej ochronie. Ceny Produktów są podawane z PLN i zawierają wszystkie należne cła i podatki. Zdjęcia Produktów są poglądowe, ich rzeczywisty wygląd może być inny.

    Cena Produktu – Ceny Produktów są podawane w PLN brutto i zawierają wszystkie należne cła i podatki - Cena Produktu nie zawiera Ceny Przesyłki. Oferta i ceny Produktów ważne są do wyczerpania zapasów. Sklep WKM zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w cenach Produktów oraz przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych i wyprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zmiana cen Produktów nie może nastąpić po złożeniu zamówienia przez Klienta.

    Cena hurtowa – Ceny hurtowe Produktów są podawane w PLN brutto i zawierają wszystkie należne cła i podatki. Cena hurtowa Produktu nie zawiera Ceny Przesyłki. Cena hurtowa jest widoczna jedynie uprawnionym Klientom po procesie Logowania Klienta hurtowego. Sklep WKM zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Cenach hurtowych Produktów oraz przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych i wyprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zastrzegamy możliwość zmian Cen hurtowych Produktów po złożeniu zamówienia przez Klienta hurtowego i Przedsiębiorcę po uprzedniej konsultacji. Cena Produktu jest jednocześnie minimalną sugerowaną ceną detaliczną. Cena Produktu ustalona przez Klienta hurtowego we własnych kanałach sprzedaży nie powinna być niższa od Ceny Produktu ustalonej przez Sklep WKM.

    Cena Przesyłki – Do Ceny Produktu w Sklepie należy doliczyć Cenę Przesyłki. Cena Przesyłki jest stała i zależy jedynie od wyboru sposobu płatności. W ramach jednego zamówienia Cenę Przesyłki dolicza się tylko raz. Cena przesyłki w obrębie całej Polski wynosi odpowiednio 17 zł przy przedpłacie, 21 zł przy pobraniu. Przy zamówieniu Produktów Wielkogabarytowych cena wysyłki ustalana jest indywidualnie. Przy zamówieniu Produktów na kwotę powyżej 300 zł z terenu Polski Cena przesyłki jest gratis. Przesyłka gratis oznacza obniżenie Ceny Produktów o wartość kosztów wysyłki.

    Produkt Wielkogabarytowy – produkt, którego masa przekracza 10kg.

    Dostępność Produktów – Wszystkie oferowane Produkty w Sklepie WKM są dostępne, chyba że w opisie Produktu jest opisane inaczej. W wyjątkowych sytuacjach takich jak np. równoczesny zakup przez kilku Klientów tego samego Produktu może okazać się, że Produkt nie będzie dostępny. W takim wypadku niezwłocznie skontaktujemy się z Klientem informując o zaistniałej sytuacji.

    Zamówienie – Klient może zamówić Produkty 24h na dobę za pośrednictwem Sklepu internetowego, wysyłając email lp.pelks-mkwofni lub SMS pod nr 667-979-792. Zamawiane Produkty emailowo lub poprzez SMS wysyłamy wyłącznie za pobraniem. SMS/email powinien zawierać imię i nazwisko, adres, nr telefonu kontaktowego, nr Produktu (lub jego dokładną nazwę i markę). Gdy Klient w momencie składania Zamówienia nie ukończył 18 lat, oświadcza, że poinformował o Zamówieniu swojego opiekuna prawnego. Złożenie Zamówienia jest równoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Właścicielem sklepu, a Klientem. Jeżeli Sklep nie może zrealizować Zamówienia, wtedy niezwłocznie powiadamia Klienta o zaistniałej sytuacji.

    Zamówienie hurtowe – Klient hurtowy może zamówić Produkty w Cenach hurtowych 24h na dobę za pośrednictwem Sklepu WKM po uprzednim Logowaniu. Minimalna wartość Zamówienia hurtowego to 1000zł. Produkty w zamówieniu hurtowym nie podlegają Zwrotom i Wymianom. Klient Hurtowy dokonując zamówienia oświadcza, że zna niniejszy regulamin i go akceptuje. Właściciel sklepu może odmówić sprzedaży marek, których sprzedaż koliduje z oficjalnymi kanałami dystrybucyjnymi.

    Status zamówienia – jednoznacznie określa stan realizacji zamówienia. W niektórych przypadkach zmiana Statusu zamówienia powoduje wysłanie do Klienta dodatkowej informacji mailowej. Podgląd Statusu zamówienia możliwy jest również dla zarejestrowanych klientów po uprzednim zalogowaniu się. Poniżej lista i krótki opis możliwych Statusów zamówień:

    Oczekujące (za pobraniem) - Zamówienia oczekujące na wysyłkę za pobraniem.

    Wysłane - Zamówienia wysłane z nadanym nr listu przewozowego.

    Opłacone - Zamówienia opłacone oczekują na wysyłkę.

    Oczekujące - zamówienia oczekujące na wpłatę w serwisie tpay.com.

    Anulowane - zamówienia, które nie zostały opłacone w serwisie tpay.com w wyznaczonym terminie, lecz cały czas istnieją w systemie i mogą zostać opłacone w najbliższym terminie.

    Anulowane - zamówienia anulowane przed wysyłką.

    Nieodebrane - zamówienia wysłane do Klienta, które wróciły do Sklepu nieodebrane przez Klienta.

    W kasie - status przejściowy stosowany przy płatności kartą kredytową w serwisie PayU.pl. Zamówienia ze statusem końcowym W kasie nie rezerwują Produktów na magazynie, oznaczają wystąpienie problemu technicznego i nie są realizowane przez obsługę Sklepu.

    Wymiana - zamówienie złożone w celu rezerwacji Produktu na Wymianę, zostanie wysłane wtedy gdy dojdzie do Sklepu paczka od Klienta z Produktem/Produktami na Wymianę.

    Wysyłka zamówienia – Zamówione Produkty są wysyłane za pośrednictwem kuriera DHL. Wysyłki zamówień za pobraniem realizowane wyłącznie na terenie Polski. Wysyłki Produktów przy przedpłacie na konto wysyłane są do Polski, a także wszystkich krajów Unii Europejskiej.

    Przesyłka – skompletowane i spakowane Zamówienie z naklejoną etykietą adresową jest przekazywane Kurierowi. Przesyłki są dobrze zapakowane (koperty bąbelkowe, kartony), owinięte taśmą firmową i ubezpieczone. Status Przesyłki można monitorować na stronie DHL. Informacje dotyczące stanu Przesyłki widoczne będą z chwilą dotarcia paczki do magazynu firmy kurierskiej, około godzin wieczornych w dniu nadania. W przypadku gdy Kurier dostarczy Klientowi uszkodzoną Przesyłkę należy ją po odbiorze otworzyć w obecności przedstawiciela Kuriera i w przypadku stwierdzenia braku sporządzić protokół stanu przysyłki i towaru, oraz skontaktować się z obsługą Sklepu. Sklep niezależnie od procedury trwającej u Kuriera dośle brakujący Produkt lub zwróci jego równowartość w pieniądzach. Przedsiębiorca i Klient hurtowy jest zobowiązany otworzyć i zbadać stan przysyłki i jej zawartość po otrzymaniu.

    Rezygnacja z zamówienia – Klient ma prawo do rezygnacji z zamówienia, do momentu wysyłki Produktu. Należy wówczas wysłać email lp.pelks-mkwofni lub SMS pod nr 667-979-792.

    Płatność – za Zamówienie można zapłacić za pobraniem (jedynie w przypadku wysyłki w obrębie Polski) - czyli Kurierowi w momencie dostarczenia Zamówienia pod wskazany adres, lub dokonać przedpłaty. Przedpłatę można wykonać za pomocą przelewu bankowego, przekazu lub karty kredytowej. Pełne bezpieczeństwo transakcji jest gwarantowane przez wyspecjalizowaną w płatnościach internetowych firmę PayU S.A. właściciela platformy tpay.com.

    Dni robocze – wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

    Czas realizacji zamówienia – czas, w jakim Sklep WKM skompletuje zamówienie i wyśle na adres podany przez Klienta. Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 2 Dni roboczych (chyba, że jest w opisie przedmiotu podany inny termin). Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie prawidłowych Danych osobowych w tym numeru telefonu.

    Czas dostawy – czas, w jakim Kurier Przesyłkę odebraną z Magazynu dostarczy na adres podany przez Klienta. Standardowy Czas dostawy od 1 do 2 Dni roboczych (na terenie Polski). W przypadku wysyłki do innych krajów Unii Europejskiej czas dostawy waha się od 3 do 5 dni roboczych. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie prawidłowych Danych osobowych w tym numeru telefonu. Do zamówienia dołączany jest Dowód zakupu (paragon lub faktura) który jest podstawą Gwarancji.

    Gwarancja – Sklep WKM gwarantuje, że wszystkie Produkty są nowe, wolne od wad fizycznych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Produkty objęte są odpowiedzialnością sprzedawcy za zgodność towaru na warunkach wynikających z ustawy (dotyczy Konsumentów).

    Wymiana – (dotyczy Konsumenta) Jeśli otrzymany Produkt z jakichś względów nie spełnia oczekiwań można odesłać go w ciągu 14 dni od daty otrzymania, wraz z paragonem (lub fakturą) oraz formularzem wymianu. Produkt nie może być używany, powinien być zwrócony w fabrycznym opakowaniu w stanie niezmienionym z dołączonym Dowodem zakupu. Towary zabezpieczone fabrycznie przed otwarciem nie mogą być zwrócone po zdjęciu folii. W ciągu 5 dni roboczych od otrzymania paczki zwracamy pieniądze na podane w formularzu konto bankowe. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem. Szczegółowe prawa konsumenta określa ustawa.

    Zwrot – (dotyczy wyłącznie Konsumenta) Jeśli otrzymany Produkt z jakichś względów nie spełnia oczekiwań można odesłać go w ciągu 14 dni od daty otrzymania, wraz z paragonem (lub fakturą) oraz oświadczeniem o odstąpieniu – formularzem zwrotu . Produkt nie może być używany, w stanie niezmienionym z dołączonym Dowodem zakupu. Towary zabezpieczone fabrycznie przed otwarciem nie mogą być zwrócone po zdjęciu. W ciągu 5 dni roboczych od otrzymania paczki zwracamy pieniądze na podane w formularzu konto bankowe. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem. Szczegółowe prawa Konsumenta określa ustawa.

    Reklamacja – Jeśli zakupiony Produkt posiada wady, defekty - prosimy zastosować się do formularza reklamacji i odesłać Produkt wraz z formularzem reklamacji oraz paragonem (lub fakturą). Klient ma prawo do nieodpłatnej naprawy lub wymiany Produktu na nowy, który jest pozbawiony wad. Jeśli naprawa lub wymiana nie jest możliwa proponujemy obniżenie ceny Produktu lub zwracamy cały koszt Produktu. W ciągu 14 dni od daty otrzymania Produktu rozstrzygamy zasadność Reklamacji (dotyczy Konsumenta). W przypadku uznania Reklamacji Produkt zostaje naprawiony bądź wymieniony na identyczny pozbawiony wad bezzwłocznie . Zwracamy również koszty wysyłki jakie ponosi klient. Koszty przesyłki powinny być uzasadnione także ekonomicznie dlatego proponujemy aby skorzystać z usług Poczty Polskiej. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem. W przypadku nieuznania reklamacji Produkt jest odsyłany do Klienta w niezmienionym stanie. Klient może odwołać się od niekorzystnej dla niego decyzji do polubownego sądu konsumenckiego, a także do sądu powszechnego. Szczegółowe prawa konsumenta określa ustawa.

    Dane osobowe – Informacje, które są podawane w trakcie wprowadzania zamówienia celem jego wysyłki. Proces podawania Danych osobowych jest bezpieczny i szyfrowany protokołem https. Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997 r., Nr 133, poz 883) określa zasady postępowania przy przetwarzaniu danych osobowych oraz prawa osób fizycznych, których dane osobowe są lub mogą być przetwarzane w zbiorach danych osobowych. Dane osobowe przetwarzane przez Właściciela sklepu zgodnie z art. 23 ust.1 pkt 3,4 i 5 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych, przetwarzane są jedynie w celach realizacji wysyłkowej sprzedaży produktów. Właściciel sklepu gwarantuje realizację uprawnień wynikających z wyżej wymienionej ustawy, tzn. umożliwia wgląd do własnych danych osobowych i ich poprawienie lub usunięcie.

    Klient – osoba prawna bądź fizyczna, która składa Zamówienie za pośrednictwem Sklepu - zawiera umowę sprzedaży z Właścicielem Sklepu i jest nim Konsument zgodnie z art. 22 [1] ustawy kodeks cywilny oraz Przedsiębiorca z zastrzeżeniem specjalnych regulacji dla Klienta hurtowego. Klientem mogą być również osoby niepełnoletnie, które ukończyły 13 rok życia w zakresie w jakim mogą nabywać prawa i zaciągać zobowiązania zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa (w szczególności Art. 14. § 2 Kodeksu Cywilnego). Część zapisów Regulaminu dotyczy tylko Konsumentów co jest wprost określone.

    Rejestracja Klienta – rejestracja umożliwia zapamiętanie w Bazie Sklepu Danych osobowych Klienta oraz historii jego zamówień. Podczas rejestracji Klient zobowiązany jest podać unikalne i znane tylko sobie hasło. Proces rejestracji jest bezpieczny i szyfrowany protokołem https. Klient jest odpowiedzialny za nieudostępnianie swojego hasła osobom trzecim oraz ponosi wszelkie ewentualne konsekwencje finansowe i prawne takiego udostępnienia.

    Logowanie Klienta – proces w którym zarejestrowany Klient wprowadza swój adres mailowy oraz hasło jakie ustalił w procesie Rejestracji. Proces Logowania jest bezpieczny i szyfrowany protokołem https. Zalogowany Klient ma wgląd w Status zamówień oraz historię swoich zamówień.

    Klient hurtowy – osoba prawna bądź fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, która posiada uprawnienia nadane przez Właściciela Sklepu. Klient hurtowy może zamówić Produkty w Cenach hurtowych 24h na dobę za pośrednictwem Sklepu WKM. Klient hurtowy dokonuje dalszej odsprzedaży Produktów przez własne kanały sprzedaży.

    Koszyk – element Sklepu WKM, gdzie Klient przenosi Produkty, które zamierza zakupić. Klient w każdej chwili może obejrzeć zawartość koszyka, dodać bądź usunąć Produkty, a także przejść do Procesu Zakupu.

    Procesu Zakupu.

    Proces zakupu – Gdy Klient skompletował w koszyku swoje Produkty może przejść do Procesu zakupu gdzie precyzuje szczegóły zamówienia takie jak: adres dostawy, dane do faktury, sposób dostawy, sposób Płatności, itp. Może również zachować wszystkie wprowadzone Dane osobowe oraz historię zakupów Rejestrując się.

    Newsletter – cykliczna gazetka elektroniczna wydawana przez Sklep WKM, w której zamieszczane są m.in. informację na temat oferty i aktualnych promocji. Newsletter jest wysyłany tylko do Klientów, którzy wyrazili chęć jego otrzymywania. Klient może w dowolnym momencie zrezygnować z prenumeraty Newslettera.

    Wszelkie wyrazy lub wyrażenia pisane w treści niniejszego regulaminu dużą literą należy rozumieć zgodnie z ich definicją zawartą w regulaminie.

    W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie stosowane będą przepisy polskiego prawa cywilnego, a wobec Konsumentów w szczególności Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.) z późniejszymi zmianami.

Skontaktuj się z nami

WKM Sp. z o.o.
Modelarska 27 | 40-142 Katowice | woj. śląskie
Telefon: 32 258-70-14, e-mail: lp.pelks-mkwofni
NIP: 5472035652 | REGON: 240236343

Twój koszyk
Zamawiam